independent and unofficial
Prince fan community site
Mon 28th Jul 2014 9:36pm
Welcome! Sign up or enter username and password to remember me
Forum jump
Forums > Prince: Music and More > New Rehearsal
« Previous topic  Next topic »
Page 4 of 8 <12345678>

This is a "featured" topic! — From here you can jump to the « previous or next » featured topic.

  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Reply #90 posted 12/17/12 6:57pm

HonestMan13

avatar

I'm very impressed with all of the music coming from the NPG camp of late. Seems like 2013 is shaping up to be a busy year for all of them.

Prince fans. They'll say something is shit outright, still support it and then somehow blame someone else they had to deal with it.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #91 posted 12/17/12 7:41pm

Astasheiks

avatar

Well, well

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #92 posted 12/17/12 7:46pm

Astasheiks

avatar

imago said:

What's the difference between this and stuff on Chaos and Disorder?

I mean, so many of you folks derided that as crap, but I'm seeing praise for this track all over the Internet right now.

For the record, I really like Chaos and Disorder, but the small snippet I'm hearing here is no different that what was on that.

lol

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #93 posted 12/17/12 7:57pm

billymeade

avatar

I love Chaos and Disorder - and Hannah's last post was "I Like it There" - so if he's gonna do a rock album, I'm stoked.

bored? check out http://www.billymeade.com
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #94 posted 12/17/12 8:09pm

IstenSzek

avatar

billymeade said:

I love Chaos and Disorder - and Hannah's last post was "I Like it There" - so if he's gonna do a rock album, I'm stoked.

the rehearsal did sound more like the chaos and disorder album vibe, but the studio snippet

sounded, to me at least, more along the lines of rock n roll love affair. it had that bouncy,

almost poppy country beat to it, just with some added guitar. but it was too short to tell from

that short snippet, the song could really go either way.

i guess it won't be long until we hear the full studio version. i'm hoping for a january 2013

release with a full album following in march or april.

excited

and true love lives on lollipops and crisps
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #95 posted 12/17/12 8:36pm

frenchylatina

avatar

i am not really a fan of the chaos and disorder-era and so far i am not hooked on this clip boxed

however, i am still curious to hear the whole track

so is screwdriver an outtake? (since it mentions the vault in that pic)

Don't need no reefer, don't need cocaine..Purple music does the same 2 my brain
..and I'm high
music cloud9
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #96 posted 12/17/12 8:41pm

flyorra

avatar

"screw" is close enough to the curse word "fuck"

so ladies and gentlemen OUR PRINCE IS BACK

WB PRINCEY

AND HAVE A GREAT PRINCEMAS> ;0

OMG I WANT THE FULL VERSION LIKE NOW!!!!

"who need the exercise"..lol

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #97 posted 12/17/12 8:58pm

luv4u

Moderator

avatar

moderator

Awesome cool

Edmonton, AB - canada

"hush nubbits" !
REAL MUSIC by REAL MUSICIANS - Prince
"I kind of wish there was a reason for Prince to make the site crash more" ~~ Ben
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #98 posted 12/17/12 9:02pm

Timmy84

That had me going. cool Nice snippet. smile

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #99 posted 12/17/12 9:46pm

SPOOKYGAS

avatar

WTF was that?

First he gives us the fantastic R&R and now this pile of Chaos reject shit?

Prince U are still fucking with us after all these years!

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #100 posted 12/17/12 9:59pm

serpan99

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #101 posted 12/17/12 11:45pm

riocoolnes

avatar

SPOOKYGAS said:

WTF was that?

First he gives us the fantastic R&R and now this pile of Chaos reject shit?

Prince U are still fucking with us after all these years!

Dude i didn't care for it either but it isn't that bad. I like seeing Prince's enthusiasm and he really shines here.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #102 posted 12/18/12 1:07am

jasontate

avatar

As per, I like the live sound so much more than the studio. Let's hope it rips into raw guitar in the chorus.

Love this rock direction though.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #103 posted 12/18/12 1:33am

love2thenines2
003

What do u think...new pictures from the Cover New Album??

...Very Sexual...Subbliminal...a little pussy is here somewhere!!

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #104 posted 12/18/12 1:45am

flyorra

avatar

love2thenines2003 said:

What do u think...new pictures from the Cover New Album??

...Very Sexual...Subbliminal...a little pussy is here somewhere!!

love it!!!

"who need the exercise"..lol

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #105 posted 12/18/12 1:54am

MIRvmn

avatar

SPOOKYGAS said:

WTF was that?



First he gives us the fantastic R&R and now this pile of Chaos reject shit?



Prince U are still fucking with us after all these years!


Yes I love Rock and Roll love affair but Screwdriver doesn't sound promising. But I might like it when I hear the full song.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #106 posted 12/18/12 2:33am

imago

Astasheiks said:

imago said:

What's the difference between this and stuff on Chaos and Disorder?

I mean, so many of you folks derided that as crap, but I'm seeing praise for this track all over the Internet right now.

For the record, I really like Chaos and Disorder, but the small snippet I'm hearing here is no different that what was on that.

lol

This is apropros of nothing, but I can tell from all these posts that many orgers here are quite slutty, so I'm now typing this with an erection.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #107 posted 12/18/12 2:36am

thedance

avatar

Hey Mods,

a NEW Prince song???

shouldn't this news be mentioned on the front page.. question

biggrin

Let 2014 be purple heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #108 posted 12/18/12 2:38am

SPOOKYGAS

avatar

imago said:

Astasheiks said:

lol

This is apropros of nothing, but I can tell from all these posts that many orgers here are quite slutty, so I'm now typing this with an erection.

oh how talented,,typing with your erection..don't forget the cummers..oh eye mean commas!

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #109 posted 12/18/12 3:25am

GoldDolphin

avatar

Sounds more interesting than R&R Affair, but I'm not 100% sure yet, I'll have to wait till I hear the full song. Love the outfit he has on in the video, much better than those ugly yellow pants lol!
When the power of love overcomes the love of power,the world will know peace -Jimi Hendrix
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #110 posted 12/18/12 3:33am

dJJ

I love Prince!

99% of my posts are ironic. Maybe this post sides with the other 1%.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #111 posted 12/18/12 3:58am

MaxiMPact

WOW.................lovin it big time!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #112 posted 12/18/12 4:26am

Gohi

SPOOKYGAS said:

WTF was that?

First he gives us the fantastic R&R and now this pile of Chaos reject shit?

Prince U are still fucking with us after all these years!

Huh. I hate Rock and Roll Love Affair and like this. Crazy.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #113 posted 12/18/12 5:41am

EyeJester7

avatar

WHAT A TEASE!!!

AHH! I really want a full version! This seems too amazing!

Everything seems like it is rocking! headbang headbang

Xpectation Surrender Falls N2 This Power Fantastic! eye kNOw!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #114 posted 12/18/12 5:53am

imago

Now I'm curious as to what will be released, and who his new barely legal girlfriend will be for that album. hmmm

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #115 posted 12/18/12 6:22am

SometimesIwond
er

At last I hear the snippet that DrFunkenberry posted! Had the jitters trying to get my ears on it! lol Oh my God, this is gonna be freaking amazing...I can hear it in Prince's voice. It's sounds kinda different to me, I dont know why? Can't recall hearing his voice sound like before either; interesting. Is it higher, or does he sound younger or do I detect a smidgen of an accent? I don't know, can't put my finger on it from the short clip. But by heck, I'm ready for Prince to get down & dirty with his gritty rock guitar!!!

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #116 posted 12/18/12 6:23am

SPOOKYGAS

avatar

imago said:

Now I'm curious as to what will be released, and who his new barely legal girlfriend will be for that album. hmmm

Why do U have Ozzy o as your avatar?

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #117 posted 12/18/12 7:11am

iloveannie

imago said:

Now I'm curious as to what will be released, and who his new barely legal girlfriend will be for that album. hmmm



At which point are we considered a Gary Glitter fansite?
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #118 posted 12/18/12 7:34am

KCOOLMUZIQ

avatar

love2thenines2003 said:

What do u think...new pictures from the Cover New Album??

...Very Sexual...Subbliminal...a little pussy is here somewhere!!

Good observation!!!!

princes like a "ACT OF GOD" N another realm.Of all people who might b aliens,angels.if found out prince wasn't of this earth, eye would not b surprised, prince is looking 4 like-minded individuals 'Y should eye do this becuz every1 is doing it?'"
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #119 posted 12/18/12 8:39am

MJ007

funkyhead said:

doh, don't have an FB account. Oh well.

Neither do I, just close the pop up box and you can still view the page and the video.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 4 of 8 <12345678>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)

This is a "featured" topic! — From here you can jump to the « previous or next » featured topic.

« Previous topic  Next topic »
Forums > Prince: Music and More > New Rehearsal