independent and unofficial
Prince fan community
Forum jump
Forums > Prince: Music and More > Topic Deleted
« Previous topic  Next topic »
Page 1 of 9 123456789>

This is a "featured" topic! — From here you can jump to the « previous or next » featured topic.

  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 11/08/07 2:00pm

DigMeNow

Topic Deleted

.
[Edited 7/7/09 2:59am]
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 11/08/07 2:04pm

oldpurple

avatar

so whose singing?



its sooooo funkyyyyy
[Edited 11/8/07 14:06pm]
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 11/08/07 2:10pm

Justin1972UK

eek

The song's called PFUnk and it sounds like Camille singing!!!

eek eek eek eek eek eek eek eek
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 11/08/07 2:11pm

Justin1972UK

Is this his response?

I love it!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 11/08/07 2:12pm

oldpurple

avatar

on my second helping Oh man P put this out man!!!!! love it!!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 11/08/07 2:12pm

p4life

HELL YEAH !!!! LOVE DAT SONG AINT NOTHING LIKE FUNKY MUSIC headbang
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 11/08/07 2:13pm

Ellie

avatar

OOOOH!! I love it.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 11/08/07 2:14pm

katt

lol That our man u so got 2 luv him lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 11/08/07 2:14pm

chillichocahol
ic

eek OMG that was sooooo cool woot! dancing jig Dig u always find the good stuff girl hug
PRINCE IS WATCHING U evillol" When an Artist Creates, whatever they create belongs to society"chocolate chocolate chocolate chocolate chocolate chocolate chocolate

U can't polish a turd.. but u can roll it in glitter
In my Profile Pic
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 11/08/07 2:15pm

DanceWme

headbang
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 11/08/07 2:19pm

oldpurple

avatar

on my third go!!!!!


so whats the video gonna be like!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 11/08/07 2:25pm

p4life

oldpurple said:

on my third go!!!!!


so whats the video gonna be like!!!!


ur third! my 6
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 11/08/07 2:31pm

yael72

Indeed like Camille....so weird ! Awesome stuff !
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 11/08/07 2:32pm

Anxiety

it's a great jam, but i don't think the words are helping his cause much. if anything, we can all have a good laugh at the knowledge that he doesn't seem to give half a damn. lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 11/08/07 2:37pm

eyewishuheaven

avatar

His voice! His voice is in my head!

That means they're coming...

Coming for my head!

MY HEEEAAADDD!!!!!
PRINCE: the only man who could wear high heels and makeup and STILL steal your woman!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 11/08/07 2:38pm

theghostoftony
m

avatar

ohhh damn.....he's such a loveable asshole.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 11/08/07 2:38pm

KidaDynamite

avatar

excited Prince, you Fine Funky Bastard!!! excited

cool
surviving on the thought of loving you, it's just like the water
I ain't felt this way in years...
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 11/08/07 2:40pm

Anxiety

he's funkin' loud headbang

saying nothing confused
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 11/08/07 2:41pm

Rhondab

So very passive aggressive.....but ok.


Its a nice a little joint but doesn't address anything. shrug

and as I giggle at Anxiety.....he is basically saying....so what.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 11/08/07 2:41pm

KidaDynamite

avatar

Anxiety said:

he's funkin' loud headbang

saying nothing confused


spit boxed
surviving on the thought of loving you, it's just like the water
I ain't felt this way in years...
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 11/08/07 2:42pm

MrsGoodnight

avatar

Sheer Class Prince. You're a cheeky little bugger ain't yah?! wink

This is also on the PFU site.

At the end he says 'Don't you ever mess with me no mo' & 'Peach Y'all, Stay Funky'

This seriously needs to be released thumbs up! Seriously FUNKKAAAAAY!!



(I'm still reserving judgement on the situation though)
[Edited 11/8/07 15:00pm]
I'm not stopping. I haven't even taken my coat off

C'mon and dance while you, while you still have your cherry babe, cherry babe..

www.KerrysCakes.org.uk
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #21 posted 11/08/07 2:43pm

alexandernever
mind

avatar

I have no idea what he's saying, but this is some good stuff.

This mp3 is goin' on my iPod. wink
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #22 posted 11/08/07 2:43pm

Whitnail

avatar

Anxiety said:

it's a great jam, but i don't think the words are helping his cause much. if anything, we can all have a good laugh at the knowledge that he doesn't seem to give half a damn. lol


the message is simple and clear, it is all about the music and not all the crap going on here. However, if it results in such a tasty suprise lick, then we should Unite more often wink

BTW love the "PFUnk" beginning of Shelby´s page lol shows he still has a sense of humour
If it were not for insanity, I would be sane.

"True to his status as the last enigma in music, Prince crashed into London this week in a ball of confusion" The Times 2014
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #23 posted 11/08/07 2:46pm

Rhondab

Anxiety said:

he's funkin' loud headbang

saying nothing confused



yep nod and he knows that all of the die hards will just go crazy over the new music and forget this little mess.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #24 posted 11/08/07 2:46pm

katt

I'm shaking it like no 2morrow good medicine 2 get rid off this pnemonia thanku Prince & Shelby booty! headbang

He aint caring what ppl say he's not gonna let it ruin his day he dont like a basket full o lie's - I 2 hate lies got take a leaf out of P book about not caring what ppl say.

Back 2 dancing booty!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #25 posted 11/08/07 2:48pm

darrenj

Whitnail said:

Anxiety said:

it's a great jam, but i don't think the words are helping his cause much. if anything, we can all have a good laugh at the knowledge that he doesn't seem to give half a damn. lol


the message is simple and clear, it is all about the music and not all the crap going on here. However, if it results in such a tasty suprise lick, then we should Unite more often wink

BTW love the "PFUnk" beginning of Shelby´s page lol shows he still has a sense of humour


The biggest funking publicity stunt i've ever witnessed.

Truly amazing.

Pawn's on chess board !

Now to sell out those shows in Europe !


biggrin
[Edited 11/8/07 14:49pm]
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #26 posted 11/08/07 2:48pm

Genesia

avatar

The best remedy for a big, fat punk is...funk.

Tha's my man, right there! lol clapping
We don’t mourn artists because we knew them. We mourn them because they helped us know ourselves.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #27 posted 11/08/07 2:49pm

PicassoFace

avatar

Nice. But it still doesn't change the fact that he's an asshole.
"I Was FINE Back in the Day!"
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #28 posted 11/08/07 2:49pm

Cataclizm1

avatar

Why would Prince let Shelby premier this song on her myspace? Doesn't Prince hate myspace? Man this guy is bipolar.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #29 posted 11/08/07 2:50pm

KidaDynamite

avatar

katt said:

I'm shaking it like no 2morrow good medicine 2 get rid off this pnemonia thanku Prince & Shelby booty! headbang

He aint caring what ppl say he's not gonna let it ruin his day he dont like a basket full o lie's - I 2 hate lies got take a leaf out of P book about not caring what ppl say.

Back 2 dancing booty!


dancing jig
surviving on the thought of loving you, it's just like the water
I ain't felt this way in years...
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 1 of 9 123456789>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)

This is a "featured" topic! — From here you can jump to the « previous or next » featured topic.

« Previous topic  Next topic »
Forums > Prince: Music and More > Topic Deleted