independent and unofficial
Prince fan community site
Wed 11th Dec 2019 1:03am
Welcome! Sign up or enter username and password to remember me
Forum jump
Forums > Music: Non-Prince > Miranda Lambert Blasts Chris Brown During Her Own Concert
« Previous topic  Next topic »
Page 1 of 3 123>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 02/17/12 9:04pm

Hudson

avatar

Miranda Lambert Blasts Chris Brown During Her Own Concert

twitter.com//DanielleEBowers

It is now apparent that Miranda Lambert isn't a fan of Chris Brown.

After slamming the singer on Grammys night by tweeting, "And Chris Brown twice? I don't get it. He beat on a girl," Blake Shelton's little missus continued with her anti-Chris campaign Thursday during her concert at the University of Massachusetts.

Before singing "Gunpowder and Lead," about a woman preparing to kill her abusive husband, Miranda pulled out a poster with handwritten letters saying, "Take Notes Chris Brown"

Them would seem to be fightin' words.

Brown hasn't turned an entirely deaf ear, or blind eye, to the fallout from his dual Grammy performances and first-ever win. But he opted to blame the media for the fresh batch of negative attention.

"DEAR MEDIA.. Ur plan is not working…I'm not going anywhere so get used to me," he tweeted Wednesday, adding, "How long is this gonna take?"

"Get a good picture now, put it on Twitter," Lambert instructed the crowd, holding her artwork high. "I've been in a world of hurt with Chris Brown fans lately...but see, I just have to speak my mind because where I come from, beating up on a woman is never OK."

Lambert then cracked, "So that's why my daddy taught me early on in life how to use a shotgun."

Wow, we wonder how she feels about Brown getting back in the studio with Rihanna. Actually, never mind, we don't wonder. We know.

I don't want to get eaten alive
'cause you're so dangerous
No more hearts I can trust, you see
I don't want to get eaten alive
To be eaten alive
Eaten alive
I don't ever want to be
Eaten alive
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 02/17/12 9:10pm

mjscarousal

I think what Chris Brown did was wrong... but come on... he was just a kid... wasnt he 20??

Its no point in bashing this dude anymore...

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 02/17/12 9:14pm

alphastreet

His age doesn't justify anything, he was an adult in an adult business, not a lost college kid like most of us at that age. If he made a mistake and has made amends, then I hope he doesn't repeat his behaviour again cause he seemed like a good kid before it all, but if he's still like that and Rihanna is giving him a free pass, I don't think she's being fair to herself or sending out a good message to her young fans, although it's not her fault if he beats her. I just hope she doesn't do something like marry him, and if they want to remain friends which is both of their choice, that he keeps his hands off her and treats her well this time.

[Edited 2/17/12 21:14pm]

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 02/17/12 9:17pm

Paris9748430

mjscarousal said:

I think what Chris Brown did was wrong... but come on... he was just a kid... wasnt he 20??

He was actually 19, but that doesn't matter. He was still a grown ass man in the eyes of the law.

How old does someone have to be to where people stop making excuses for him?

Oh, he's just a kid! Like every other 19 year old in the country is beating the shit out of his girlfriend.

JERKIN' EVERYTHING IN SIGHT!!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 02/17/12 9:18pm

matthewgrant

avatar

When do we wait to see if the guy's LEARNED something? we can all stand to better ourselves.

Abuse isn't OK. I know it first hand... but WHO THE FUCK IS MIRANDA LAMBERT? lol what kinda hick bullshit is she spreading. Use a shotgun? REALLY!?

[Edited 2/17/12 21:19pm]

12/05/2011guitar
P*$$y so bad, if u throw it into da air, it would turn into sunshine!!! whistle
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 02/17/12 9:21pm

Gunsnhalen

Chris Brown is a whiny twat lol

I Don't think he has learned shit from what happened, he is whiny, angry, and hateful person. Have you read some of his twiter post? boy acts like he never was taught common sense.

Pistols sounded like "Fuck off," wheras The Clash sounded like "Fuck Off, but here's why.."- Thedigitialgardener

All music is shit music and no music is real- gunsnhalen

Datdonkeydick- Asherfierce

Gary Hunts Album Isn't That Good- Soulalive
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 02/17/12 9:21pm

Paris9748430

matthewgrant said:

When do we wait to see if the guy's LEARNED something? we can all stand to better ourselves.

When he actually shows that he HAS learned something.

JERKIN' EVERYTHING IN SIGHT!!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 02/17/12 9:24pm

matthewgrant

avatar

Paris9748430 said:

matthewgrant said:

When do we wait to see if the guy's LEARNED something? we can all stand to better ourselves.

When he actually shows that he HAS learned something.

...so we bash him until he proves it? we'd miss the proof.

has be spoken to a professional about anger issues? was he not in a relationship with some other girl without beating her?

[Edited 2/17/12 21:27pm]

12/05/2011guitar
P*$$y so bad, if u throw it into da air, it would turn into sunshine!!! whistle
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 02/17/12 9:29pm

Paris9748430

matthewgrant said:

Paris9748430 said:

When he actually shows that he HAS learned something.

...so we bash him until he proves it? we'd miss the proof.

He hasn't shown ANY growth over the past 3 years. Hell, his last album was called Forgiving All My Enemies.

Ni**a, are you serious???

The GMA incident.

The songs he's released.

Shit, just look at his Twitter.

He just acts like a punk bitch time after time after time.

Maybe, I'd be more forgiving if his music was any good.

JERKIN' EVERYTHING IN SIGHT!!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 02/17/12 9:29pm

lazycrockett

avatar

He's a arrogant full of himself asshole, who's redemption pr campaign was ruined by his constant dickish behaviour. He's learned nothing.

He deserves the hate.

The Most Important Thing In Life Is Sincerity....Once You Can Fake That, You Can Fake Anything.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 02/17/12 9:30pm

lazycrockett

avatar

Damn Paris you beat me to it. smile

The Most Important Thing In Life Is Sincerity....Once You Can Fake That, You Can Fake Anything.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 02/17/12 9:31pm

matthewgrant

avatar

I looked for him on twitter... He has 34 tweets... lol

Paris9748430 said:

matthewgrant said:

...so we bash him until he proves it? we'd miss the proof.

He hasn't shown ANY growth over the past 3 years. Hell, his last album was called Forgiving All My Enemies.

Ni**a, are you serious???

The GMA incident.

The songs he's released.

Shit, just look at his Twitter.

He just acts like a punk bitch time after time after time.

Maybe, I'd be more forgiving if his music was any good.

I don't know much about him and you very well might be right about his growth. As for his music. Beautiful people and She ain't you seemed like positive changes to me... shrug

... neutral (at that last part!)

[Edited 2/17/12 21:34pm]

12/05/2011guitar
P*$$y so bad, if u throw it into da air, it would turn into sunshine!!! whistle
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 02/17/12 9:35pm

Paris9748430

matthewgrant said:

I looked for him on twitter... He has 34 tweets... lol

I don't know much about him and you very well might be right about his growth. As for his music. Beautiful people and She ain't you seemed like positive changes to me... shrug

... neutral (at that last part!)

[Edited 2/17/12 21:34pm]

He keeps deleting and reinstating his Twitter account, because he can't stop saying dumb shit.

JERKIN' EVERYTHING IN SIGHT!!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 02/17/12 9:39pm

matthewgrant

avatar

Paris9748430 said:

matthewgrant said:

I looked for him on twitter... He has 34 tweets... lol

I don't know much about him and you very well might be right about his growth. As for his music. Beautiful people and She ain't you seemed like positive changes to me... shrug

... neutral (at that last part!)

[Edited 2/17/12 21:34pm]

He keeps deleting and reinstating his Twitter account, because he can't stop saying dumb shit.

Oh my! lol ok duly noted. I find that interesting hmmm

well hopefully rihanna is seeing those changes in his life he needs to make. me and mine are out of it. shrug

[Edited 2/17/12 21:45pm]

12/05/2011guitar
P*$$y so bad, if u throw it into da air, it would turn into sunshine!!! whistle
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 02/17/12 9:41pm

realtalk

this stupid bitch sucks, her music sucks and she should shut the fuck up. Chris didn't beat her ass, and she has no clue about the dynamics of Brown and Rihanna's relationship as it stands today. According to what I've heard- Rihanna has forgiven him and they remain friendly. How much of that is the truth I don't really know. How much of that is anybodies business, I do know. It's NONE of our business- between them two and their families.

I dislike Chris Brown for his awful fucking "music" more than anything, and I do think he is a major douchebag, but this shit is getting fucking ridiculous.

All this self-righteous bitch is doing is trying to draw attention to herself. Blast Chris Brown for something that happened 4 years ago so people will talk about you on the news, blogs, and your twitter will blow up.

God damn I hate this type of shit.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 02/17/12 9:51pm

lazycrockett

avatar

I love that there is an expiration date on beating a woman.

The Most Important Thing In Life Is Sincerity....Once You Can Fake That, You Can Fake Anything.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 02/17/12 10:00pm

realtalk

lazycrockett said:

I love that there is an expiration date on beating a woman.

I love that people really care this fucking much that he beat a woman and that it makes national news 4 years after the fact. Seriously. WHO GIVES A FUCK.

This country is involved in 5 wars- war on drugs, war on Iraq, war on Afghanistan, war on terror, war in Libya, drone bombing the shit out of Yemen, drone bombing the shit out of Pakistan, people can't afford health care, public education system is in the shit, people are under employed, and the federal government is going broke at a record rate.

But all anybody gives a flying fuck about is that some punk ass no talent hack pop star motherfucker beat up his girlfriend when he was 19.

Yeah, let's get all fucking upset about it 4 years after the fact when it didn't affect anybody but Rihanna and her family. If she has forgiven him and moved on- that's her perogative- it was between them.

Just don't expect me to sit here 4 years after the fact and get all fucking pissed off he beat her up 4 years ago any time he wins an award for his shitty music. I'm more fucking pissed that he won the award for making really shitty music.

[Edited 2/17/12 22:01pm]

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 02/17/12 10:05pm

matthewgrant

avatar

lazycrockett said:

I love that there is an expiration date on beating a woman.

oh absolutely not and you KNOW no one here is saying that.

But we're four years after the fact and he wins his first grammy, performs twice on a increasingly mediocre awards show(for his career, something that has nothing to do with his dating life or legal troubles etc) and everyone's up in arms about it??? REEEEALLY? confused

We know what he did... why are we acting like it just happened? Look at all the other men in the entertainment industry. Jame Brown? Ike turner? Prince?(don't know if what Sinead said was true) just to name a few of the people mentioned on this board. Chris isn't alone here.

[Edited 2/17/12 22:07pm]

12/05/2011guitar
P*$$y so bad, if u throw it into da air, it would turn into sunshine!!! whistle
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 02/17/12 10:15pm

lazycrockett

avatar

realtalk said:

lazycrockett said:

I love that there is an expiration date on beating a woman.

I love that people really care this fucking much that he beat a woman and that it makes national news 4 years after the fact. Seriously. WHO GIVES A FUCK.

This country is involved in 5 wars- war on drugs, war on Iraq, war on Afghanistan, war on terror, war in Libya, drone bombing the shit out of Yemen, drone bombing the shit out of Pakistan, people can't afford health care, public education system is in the shit, people are under employed, and the federal government is going broke at a record rate.

But all anybody gives a flying fuck about is that some punk ass no talent hack pop star motherfucker beat up his girlfriend when he was 19.

Yeah, let's get all fucking upset about it 4 years after the fact when it didn't affect anybody but Rihanna and her family. If she has forgiven him and moved on- that's her perogative- it was between them.

Just don't expect me to sit here 4 years after the fact and get all fucking pissed off he beat her up 4 years ago any time he wins an award for his shitty music. I'm more fucking pissed that he won the award for making really shitty music.

[Edited 2/17/12 22:01pm]

You obviously give more a FUCK bout it than I do, Im not ranting.

The Most Important Thing In Life Is Sincerity....Once You Can Fake That, You Can Fake Anything.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 02/17/12 10:17pm

lazycrockett

avatar

matthewgrant said:

lazycrockett said:

I love that there is an expiration date on beating a woman.

oh absolutely not and you KNOW no one here is saying that.

But we're four years after the fact and he wins his first grammy, performs twice on a increasingly mediocre awards show(for his career, something that has nothing to do with his dating life or legal troubles etc) and everyone's up in arms about it??? REEEEALLY? confused

We know what he did... why are we acting like it just happened? Look at all the other men in the entertainment industry. Jame Brown? Ike turner? Prince?(don't know if what Sinead said was true) just to name a few of the people mentioned on this board. Chris isn't alone here.

[Edited 2/17/12 22:07pm]

and right after the win and a lil backlash he starts twitting bout "ive won a grammy and you all can suck it" blah blah blah. He has learned nothing, except how to delete his tweets.

I wont even go into his new pick up line. confused

The Most Important Thing In Life Is Sincerity....Once You Can Fake That, You Can Fake Anything.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 02/17/12 10:22pm

realtalk

lazycrockett said:

realtalk said:

I love that people really care this fucking much that he beat a woman and that it makes national news 4 years after the fact. Seriously. WHO GIVES A FUCK.

This country is involved in 5 wars- war on drugs, war on Iraq, war on Afghanistan, war on terror, war in Libya, drone bombing the shit out of Yemen, drone bombing the shit out of Pakistan, people can't afford health care, public education system is in the shit, people are under employed, and the federal government is going broke at a record rate.

But all anybody gives a flying fuck about is that some punk ass no talent hack pop star motherfucker beat up his girlfriend when he was 19.

Yeah, let's get all fucking upset about it 4 years after the fact when it didn't affect anybody but Rihanna and her family. If she has forgiven him and moved on- that's her perogative- it was between them.

Just don't expect me to sit here 4 years after the fact and get all fucking pissed off he beat her up 4 years ago any time he wins an award for his shitty music. I'm more fucking pissed that he won the award for making really shitty music.

[Edited 2/17/12 22:01pm]

You obviously give more a FUCK bout it than I do, Im not ranting.

So disengenious, you are.

And yes, I am ranting. I am sick of this stupid god damn bullshit.

That hoe who I had never heard of until this week, is a self-righteous little bitch that is doing nothing more than trying to draw attention to herself. Fuck her.

Chris Brown is a fucking pop star singer that makes really shitty music. That's all he is. This motherfucker isn't a politician or a school teacher or a police officer or any other form of public servant. He is an auto-tuned asshole. I don't want to hear about something this little prick did 4 years ago every time I turn on the tv. The US media is a joke. I just turned on Fox News and CNN earlier this day and they were talking about this chick pulling this stunt at her concert. Really? Like that has to make national headline news?

So am I ranting? You bet your ass I am. It's fucking ridiculous.

This stupid cunt knew exactly what she was doing when she twitted and held up that sign at her show. Stupid twat should twit herself in the twat and fuck off and die.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #21 posted 02/17/12 10:27pm

lazycrockett

avatar

realtalk said:

lazycrockett said:

You obviously give more a FUCK bout it than I do, Im not ranting.

So disengenious, you are.

And yes, I am ranting. I am sick of this stupid god damn bullshit.

That hoe who I had never heard of until this week, is a self-righteous little bitch that is doing nothing more than trying to draw attention to herself. Fuck her.

Chris Brown is a fucking pop star singer that makes really shitty music. That's all he is. This motherfucker isn't a politician or a school teacher or a police officer or any other form of public servant. He is an auto-tuned asshole. I don't want to hear about something this little prick did 4 years ago every time I turn on the tv. The US media is a joke. I just turned on Fox News and CNN earlier this day and they were talking about this chick pulling this stunt at her concert. Really? Like that has to make national headline news?

So am I ranting? You bet your ass I am. It's fucking ridiculous.

This stupid cunt knew exactly what she was doing when she twitted and held up that sign at her show. Stupid twat should twit herself in the twat and fuck off and die.

How misogynistic of you.

The Most Important Thing In Life Is Sincerity....Once You Can Fake That, You Can Fake Anything.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #22 posted 02/17/12 10:27pm

mjscarousal

Paris9748430 said:

mjscarousal said:

I think what Chris Brown did was wrong... but come on... he was just a kid... wasnt he 20??

He was actually 19, but that doesn't matter. He was still a grown ass man in the eyes of the law.

How old does someone have to be to where people stop making excuses for him?

Oh, he's just a kid! Like every other 19 year old in the country is beating the shit out of his girlfriend.

I AGREE and once again I am not trying to justify his actions but looking at his age can give a better understanding... I just think people go overboard sometimes with the whole Chris Brown and Rihanna thing. I mean.. it happened, he apologized and they seemed to have moved on from it... I dont know why the media and people keep dwelling on it.

Im not sure what else do they want Chris Brown to do or say?

Do they want him to be thrown in jail?

Do they want him to be banned from music or entertainment?

I mean the media sucks celebrities dry and then once they pass away its this big o we love you and blah blah bullshit..mad

Based on how Chris Brown acts now he seems to be arrogant and bitter about the whole thing because the media keeps dwelling on it so I can understand his frustration with that. Once someone apologizes I dont think they should have to do it ALL the time and in Chris Browns case every interview he does he shouldnt have to apologize or be made to feel like his a horrible human being... everyone makes mistakes... His a young man that is probably going to make plenty more just like the rest of us. Hopefully he learned from that past relationship but I just think people should really mine their damn business all together and stop trying to pick apart people especially people they dont know.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #23 posted 02/17/12 10:28pm

Gunsnhalen

Ouch do we really need such angry rants?

Look, all a lot of us are saying. Is that Chris is a very immature person, regardless of the Rihanna incident! he is rude, hateful, arrogant and full of himself.

And he doesn't seem like a fun guy to be around at all, Chris Brown has lots of issues he should deal with if he wants continued success and love from fans. Cause eventually his ramblings will fall short.

Pistols sounded like "Fuck off," wheras The Clash sounded like "Fuck Off, but here's why.."- Thedigitialgardener

All music is shit music and no music is real- gunsnhalen

Datdonkeydick- Asherfierce

Gary Hunts Album Isn't That Good- Soulalive
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #24 posted 02/17/12 10:35pm

alphastreet

If he apologized, I hope he doesn't go back on his word, but guess what, many partners apologize for abuse or drinking or whatever, promising not to do it again and the same pattern keeps repeating over and over. It really doesn't send out a good message to Rihanna's young fans, just saying.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #25 posted 02/17/12 10:35pm

mjscarousal

Gunsnhalen said:

Ouch do we really need such angry rants?

Look, all a lot of us are saying. Is that Chris is a very immature person, regardless of the Rihanna incident! he is rude, hateful, arrogant and full of himself.

And he doesn't seem like a fun guy to be around at all, Chris Brown has lots of issues he should deal with if he wants continued success and love from fans. Cause eventually his ramblings will fall short.

Right... I think the reason why for the most part people dont like him is not so much the Rihanna incident even though that does have alot to do with it but I think its his attitude and the stupid shit he puts on his twitter.

But see... looking at Chris at the Grammys made me think deeper about why he acts the way he does. He seems so angry on the surface but I think honestly his really sad inside...like its all over him through that arrogance. I am not sure of the reason but he definitly has personal issues... that is why its not good to judge people.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #26 posted 02/17/12 10:43pm

mjscarousal

alphastreet said:

If he apologized, I hope he doesn't go back on his word, but guess what, many partners apologize for abuse or drinking or whatever, promising not to do it again and the same pattern keeps repeating over and over. It really doesn't send out a good message to Rihanna's young fans, just saying.

Your right it doesnt...

After everything that happened Im not sure why they would even want to collaborate even if they were cordial.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #27 posted 02/17/12 11:36pm

KidOmega

avatar

matthewgrant said:

When do we wait to see if the guy's LEARNED something? we can all stand to better ourselves.

Didn't he beat up a green room at Good Morning America or the Today Show last year?

And blow his stack all over twitter earlier this week?

How long are we supposed to wait for him to show us what he's learned?

"The world of the heterosexual is a sick and boring life. " -- Edith Massey in Female Trouble
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #28 posted 02/17/12 11:54pm

RKJCNE

avatar

Good for her, it's really important that women stand up and say that what Chris Brown did and how he has handled it is not ok.

2012: The Queen Returns
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #29 posted 02/18/12 4:11am

Harlepolis

Meanwhile you got average Joes treating their women/kids like punching bags as we speak while Miranda keeps talking shit about the obvious target Chris Brown.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 1 of 3 123>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > Music: Non-Prince > Miranda Lambert Blasts Chris Brown During Her Own Concert