independent and unofficial
Prince fan community
Forum jump
Forums > Prince: Music and More > He Died But He Will Not Go Away
« Previous topic  Next topic »
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 05/02/18 10:53pm

HatrinaHaterwi
tz

avatar

He Died But He Will Not Go Away

When we cried, he became our emotion...



And if we ever cry like that again, he is here!

bawl fit

I knew from the start that I loved you with all my heart.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 05/02/18 10:54pm

luv4u

Moderator

avatar

moderator

sad pat hug

Edmonton, AB - canada
Mod Goddess of the SNIP & BAN Making Moves - OF4S
Ohh purple joy oh purple bliss oh purple rapture!
REAL MUSIC by REAL MUSICIANS - Prince
"I kind of wish there was a reason for Prince to make the site crash more" ~~ Ben
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 05/02/18 10:59pm

EnDoRpHn

luv4u said:

sad pat hug


Wait! You’re not gonna lock this and re-direct them to Part 83 of the death investigation thread?!?!?
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 05/02/18 11:12pm

HatrinaHaterwi
tz

avatar

EnDoRpHn said:

luv4u said:

sad pat hug

Wait! You’re not gonna lock this and re-direct them to Part 83 of the death investigation thread?!?!?


I knew from the start that I loved you with all my heart.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 05/03/18 6:38am

heartpeaceshea
rt

He's a bebe kid.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 05/03/18 7:26am

Vannormal

avatar

We never had so much information, music, video's, unseen pictures, interviews, insight, bootlegs, allowed internet groups on facebook, instagram, twitter.

He's more 'present' and 'actual' than when he was alive.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves.
And wiser people so full of doubts"
(Bertrand Russsell 1872-1972)
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 05/03/18 10:57am

FullLipsDotNos
e

avatar

He's looking down from heaven and throwing eternal shade.

full lips, freckles, and upturned nose
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 05/03/18 11:47am

Astasheiks

avatar

I wonder where he got them sisters at :18 secs? lol And the rest of the video did all the dancers keep them a copy? razz biggrin

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 05/04/18 2:57pm

42Kristen

Yes he did.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 05/04/18 6:56pm

dbpdexter

Vannormal said:

We never had so much information, music, video's, unseen pictures, interviews, insight, bootlegs, allowed internet groups on facebook, instagram, twitter.

He's more 'present' and 'actual' than when he was alive.

And I would trade all that stuff just to have him here again cry

AKA PDEXTER
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 05/04/18 7:02pm

Mumio

avatar

dbpdexter said:

Vannormal said:

We never had so much information, music, video's, unseen pictures, interviews, insight, bootlegs, allowed internet groups on facebook, instagram, twitter.

He's more 'present' and 'actual' than when he was alive.

And I would trade all that stuff just to have him here again cry


Yep. Me too.

Welcome to "the org", Mumio…they can have you, but I'll have your love in the end nod
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 05/05/18 12:44am

HatrinaHaterwi
tz

avatar

His body and the illusion of him may be gone but everything he truly was...will not go away! Time is going to tell the tale. For some people that's a damn good thing. For some others...it ain't...at all!

I knew from the start that I loved you with all my heart.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 05/05/18 12:58pm

Germanegro

avatar

I'm hip! We shall learn in as many days each of us have and care to be attentive. highfive

Dude was so private yet public, and bold and shy toward the public, even his fans.

eek lol hmmm

HatrinaHaterwitz said:

His body and the illusion of him may be gone but everything he truly was...will not go away! Time is going to tell the tale. For some people that's a damn good thing. For some others...it ain't...at all!

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 05/05/18 7:10pm

sumtymes

Love transcends all

There's a thread connection

My brother saturated his soul

with pure devotion

Purple power 2 the people
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 05/08/18 12:16am

Vannormal

avatar

Mumio said:

dbpdexter said:

And I would trade all that stuff just to have him here again cry


Yep. Me too.

absolutely !

:-/

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves.
And wiser people so full of doubts"
(Bertrand Russsell 1872-1972)
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 05/08/18 3:34am

Guitarhero

Vannormal said:

Mumio said:


Yep. Me too.

absolutely !

:-/

yes nod

[Edited 5/8/18 3:35am]

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 05/09/18 10:09pm

EnDoRpHn

HatrinaHaterwitz said:

EnDoRpHn said:

luv4u said: Wait! You’re not gonna lock this and re-direct them to Part 83 of the death investigation thread?!?!?


I'm sorry, was I talking to you?

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 05/10/18 11:35am

HatrinaHaterwi
tz

avatar

EnDoRpHn said:

HatrinaHaterwitz said:


I'm sorry, was I talking to you?


I knew from the start that I loved you with all my heart.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 05/11/18 12:45pm

luvsexy4all

u have to do YOUR part to make that true

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 05/20/18 1:31pm

42Kristen

Prince was a legend

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 05/21/18 3:52am

poppys

prince is SO missed. I just want to lick that video. chair rose

"if you can't clap on the one, then don't clap at all"
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > Prince: Music and More > He Died But He Will Not Go Away