independent and unofficial
Prince fan community site
Sat 22nd Feb 2020 11:01am
Welcome! Sign up or enter username and password to remember me
Forum jump
Forums > Prince: Music and More > PRINCE CAN PICK SOME BEAUTIFUL WOMEN!!!
« Previous topic  Next topic »
Page 1 of 3 123>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 09/07/12 3:16pm

fred12

PRINCE CAN PICK SOME BEAUTIFUL WOMEN!!!

Come on guys, we have to admit that no matter what people may say about ONE OF THE GREATEST ENTERTAINERS OF ALL-TIME, he surely knows how to pick some beautiful, bad, sexy women!!!! Can we all agre?

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 09/07/12 4:03pm

nursev

As a woman I have to agree wink
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 09/07/12 4:05pm

Beautyfull

YES

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 09/07/12 4:29pm

peri1025

Yep he's almost as known for his beautiful women as his music! Prince girls are usually gorgeous, although there have been some exceptions...

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 09/07/12 5:43pm

wiggleme

nursev said:

As a woman I have to agree wink

yup.....
but id like not 2 reminisce....on thee others....
Prince is sexy and single!!!!!
its just a matter of time before we see his next flavor!!!

alright...alright !....
the bost beautiful?....cuz no one had all ur characteristics!
unless someone else can show me the 3 threat?

hnmmm....sheila?...
no.
ur guess is as good as mine.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 09/07/12 5:57pm

nursev

wiggleme said:

nursev said:

As a woman I have to agree wink

yup.....
but id like not 2 reminisce....on thee others....
Prince is sexy and single!!!!!
its just a matter of time before we see his next flavor!!!

alright...alright !....
the bost beautiful?....cuz no one had all ur characteristics!
unless someone else can show me the 3 threat?

hnmmm....sheila?...
no.
ur guess is as good as mine.



I like me some Ms. E though lol never cared for a few of em though lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 09/07/12 5:57pm

FunkySideEffec
ts

avatar

Yes he sure can pick em although I always thought Sheila was kind of ordinary.
pray Peace in the House of Prince.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 09/07/12 6:00pm

nursev

^ brick what's up with the sheila hate n here? lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 09/07/12 6:04pm

wiggleme

huh?...yeah.

anyway.....
its about time P gets a new ring!
....come out come out wherever u r!!! lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 09/07/12 6:43pm

Paris9748430

His taste in women kinda shaped my taste in women.

JERKIN' EVERYTHING IN SIGHT!!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 09/07/12 6:46pm

OldFriends4Sal
e

avatar

moderator

nursev said:

^ brick what's up with the sheila hate n here? lol

Thats not hate...

I love Sheila E but I dont think she matched Vanity Susan M Susannah or Jill Jones in natural looks

I read some pieces in Possessed that talked about that as far as Prince was concerned as well

sadly she was the only 1 back then that whatever rel they had was "secret"

#IDEFINEME #ALBUMSSTILLMATTER

A Liar Shall Not Tarry In My Presence
I will make you cyber shit in your pants!
What's the matter with your life
Is poverty bringing U down?
Is the mailman jerking U 'round?
Did he put your million dollar check
In
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 09/07/12 6:48pm

OldFriends4Sal
e

avatar

moderator

yes he can

all the way up 2 the twinz

during that period I think it did him good 2 have them around him

Shelby and the other singers werent exactly "lookers" Tamar when done up was nice

#IDEFINEME #ALBUMSSTILLMATTER

A Liar Shall Not Tarry In My Presence
I will make you cyber shit in your pants!
What's the matter with your life
Is poverty bringing U down?
Is the mailman jerking U 'round?
Did he put your million dollar check
In
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 09/07/12 7:04pm

paisleysoul

Yea as a woman, I agree, exceptional taste
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 09/07/12 8:24pm

toots

avatar

fred12 said:

Come on guys, we have to admit that no matter what people may say about ONE OF THE GREATEST ENTERTAINERS OF ALL-TIME, he surely knows how to pick some beautiful, bad, sexy women!!!! Can we all agre?

yeah bu t too bad he dont know HOW to keep them

Smurf theme song-seriously how many fucking "La Las" can u fit into a dam song wall
Proud Wendy and Lisa Fancy Lesbian asskisser thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 09/07/12 8:26pm

Paris9748430

toots said:

fred12 said:

Come on guys, we have to admit that no matter what people may say about ONE OF THE GREATEST ENTERTAINERS OF ALL-TIME, he surely knows how to pick some beautiful, bad, sexy women!!!! Can we all agre?

yeah bu t too bad he dont know HOW to keep them

Who in his line of work does? Jon Bon Jovi, and that's it!

JERKIN' EVERYTHING IN SIGHT!!!!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 09/07/12 9:12pm

Graycap23

Show me a man with a lot of loot........I'll show u a man with some fine women.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 09/08/12 12:13am

PurpleRayven

avatar

OldFriends4Sale said:

nursev said:

^ brick what's up with the sheila hate n here? lol

Thats not hate...

I love Sheila E but I dont think she matched Vanity Susan M Susannah or Jill Jones in natural looks

I read some pieces in Possessed that talked about that as far as Prince was concerned as well

sadly she was the only 1 back then that whatever rel they had was "secret"

Really, Susannah but not Sheila.

The only time I thought of Susannah as really, really pretty is in the Girls and Boys video, other than that no.

Vanity hands down, all day every day biggrin

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 09/08/12 4:24am

SuperSoulFight
er

nursev said:

As a woman I have to agree wink

As a man I have to agree. batting eyes sexy
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 09/08/12 6:23am

OldFriends4Sal
e

avatar

moderator

PurpleRayven said:

OldFriends4Sale said:

Thats not hate...

I love Sheila E but I dont think she matched Vanity Susan M Susannah or Jill Jones in natural looks

I read some pieces in Possessed that talked about that as far as Prince was concerned as well

sadly she was the only 1 back then that whatever rel they had was "secret"

Really, Susannah but not Sheila.

The only time I thought of Susannah as really, really pretty is in the Girls and Boys video, other than that no.

Vanity hands down, all day every day biggrin

Yep, Susannah had a natural beauty sheila is a beautiful woman but she isnt hitting all the time, look at Susannah in the Family photo album "where else have you seen Susannah"

Yes Vanity is still my all time #1

#IDEFINEME #ALBUMSSTILLMATTER

A Liar Shall Not Tarry In My Presence
I will make you cyber shit in your pants!
What's the matter with your life
Is poverty bringing U down?
Is the mailman jerking U 'round?
Did he put your million dollar check
In
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 09/08/12 6:32am

paintedlady

avatar

FunkySideEffects said:

Yes he sure can pick em although I always thought Sheila was kind of ordinary.

I would agree regarding looks alone... but her talent made her extraordinary and her spirit makes her one of my favorite Prince women.

Sheila is just badass. She has aged so well too, she gets better looking with time.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 09/08/12 6:32am

paintedlady

avatar

Graycap23 said:

Show me a man with a lot of loot........I'll show u a man with some fine women.

lol

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #21 posted 09/08/12 1:45pm

wiggleme

i dont know man!.....
i just watched the sexiest thang n awhile.
something ive never seen before
it was P. cat and md. E. live for lovesexy.
with the car...ecrotic city.

so now i have to say P. with E. and miss kitty. +cat.

hot as hell ya'l!!!

yummy. yes
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #22 posted 09/08/12 1:54pm

eyewishuheaven

avatar

Why tell, when you can show?

Incidentally, in looking for an image, I came across a website dedicated to photos of Robia LaMorte (Pearl) in Prince videos. Crazy!

PRINCE: the only man who could wear high heels and makeup and STILL steal your woman!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #23 posted 09/08/12 2:51pm

FunkySideEffec
ts

avatar

I always thought Mayte was his most beautiful. Wow she had exotic beauty. She still looks beautiful now but I just think she looked the best when she was on Prince's arm. Must be her make-up & clothes (which I'm sure Prince was behind) the man has style.
pray Peace in the House of Prince.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #24 posted 09/08/12 3:37pm

Adisa

avatar

fred12 said:

PRINCE CAN PICK SOME BEAUTIFUL WOMEN

It takes one to know one.

I'm sick and tired of the Prince fans being sick and tired of the Prince fans that are sick and tired!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #25 posted 09/08/12 3:38pm

wiggleme

FunkySideEffects said:

I always thought Mayte was his most beautiful. Wow she had exotic beauty. She still looks beautiful now but I just think she looked the best when she was on Prince's arm. Must be her make-up & clothes (which I'm sure Prince was behind) the man has style.

honestly i agree.
say what u wanna say ...she may not of had it all....but i think she was the most beautiful. and she bore his son. that alone says something.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #26 posted 09/08/12 11:31pm

GIOShokadelica

Let me see:

Vanity, Jill, Sheila, Diamond and Pearl, Ingrid...

Yep being a woman I'll have to agree here, great taste In women! I Always thought that Rosie and Wendy Were gorgeous as well :3

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #27 posted 09/09/12 12:26am

iloveannie

Different tastes. Yes they have all been attractive but not one is the kind of girl I's go for. I've never slept with anyone who wasn't white either. Never had the opportunity.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #28 posted 09/09/12 12:48am

OzlemUcucu

avatar

iloveannie said:

Different tastes. Yes they have all been attractive but not one is the kind of girl I's go for. I've never slept with anyone who wasn't white either. Never had the opportunity.

Vanity, and D&P are kinda white tho

Prince I will always miss and love U.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #29 posted 09/09/12 8:21am

Shaolin325

paintedlady said:

FunkySideEffects said:

Yes he sure can pick em although I always thought Sheila was kind of ordinary.

I would agree regarding looks alone... but her talent made her extraordinary and her spirit makes her one of my favorite Prince women.

Sheila is just badass. She has aged so well too, she gets better looking with time.

Yep! Ms. E is badass and was the baddest chick he had - overall......imo. I just wish he would, uh........nevermind.

-

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 1 of 3 123>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > Prince: Music and More > PRINCE CAN PICK SOME BEAUTIFUL WOMEN!!!