independent and unofficial
Prince fan community
Forum jump
Forums > General Discussion > Facebook Friend (delete?) question!!!
« Previous topic  Next topic »
Page 1 of 2 12>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 08/23/10 9:38am

paisleypark4

avatar

Facebook Friend (delete?) question!!!

Should I delete an anquaintance ex boyfreind because she said it would be a favor to her?

I guess yeah he was kind of a douchebag to her..and really we saw all these signs and told her it was a bad move but did it anyway...

Well now they broke up because he cheated on her and now she asked if me and my partner can delete him off our pages....

Ok I would but my partner said, "No I'm not! What about if he becomes our next hotboy I'm not saying no to that!" :falloff:

I don't want to delete him because actually there was a possibility..hell I kissed him quickly before and he didn't stop me...but morally is that backstabbing of us to keep talking to him despite her feelings about him???

Lawd jesus...
Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 08/23/10 12:28pm

jaimestarr79

facebook questions seem to be taboo on the org:lol:

I say if YOU are still cool with him.. then Don't delete. If you didn't like him to begin with he probably wouldn't be on your page to begin with.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 08/23/10 5:35pm

ZombieKitten

I am friends with both sides of a couple, more so with HER than HIM. Only problem is HE is an old friend of my husband, and my husband says we should be loyal to HIM after their divorce even though he is an idiot.

mad I like HER damnit!!! hammer I'm not deleting anyone, that would be taking sides.

Another friend told me she couldn't be friends with me any more because a guy she was having a dalliance with was one of my friends (they were both married). I'm now good friends with him and she has not contacted me since cry

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 08/23/10 5:40pm

RebirthOfCool

avatar

paisleypark4 said:

Should I delete an anquaintance ex boyfreind because she said it would be a favor to her? I guess yeah he was kind of a douchebag to her..and really we saw all these signs and told her it was a bad move but did it anyway... Well now they broke up because he cheated on her and now she asked if me and my partner can delete him off our pages.... Ok I would but my partner said, "No I'm not! What about if he becomes our next hotboy I'm not saying no to that!" falloff I don't want to delete him because actually there was a possibility..hell I kissed him quickly before and he didn't stop me...but morally is that backstabbing of us to keep talking to him despite her feelings about him??? Lawd jesus...

lol Sounds like y'all got much more problems than worrying about deleting him as a friend. Y'all got some scandalous-janky-shady shit goin' on!

You can call me "ROC" for short wink
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 08/23/10 5:48pm

JustErin

avatar

I wouldn't. That's her issue, not mine.

But thankfully I don't have friends that pull this kind of shit.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 08/23/10 5:51pm

Genesia

avatar

That's quite the crowd you run with. disbelief
We don’t mourn artists because we knew them. We mourn them because they helped us know ourselves.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 08/23/10 5:51pm

paisleypark4

avatar

ZombieKitten said:

I am friends with both sides of a couple, more so with HER than HIM. Only problem is HE is an old friend of my husband, and my husband says we should be loyal to HIM after their divorce even though he is an idiot.

mad I like HER damnit!!! hammer I'm not deleting anyone, that would be taking sides.

Another friend told me she couldn't be friends with me any more because a guy she was having a dalliance with was one of my friends (they were both married). I'm now good friends with him and she has not contacted me since cry

Yeah I think I am just going to leave it!!! He was always respectable to us...should I just lie and say I forgot?

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 08/23/10 5:55pm

paisleypark4

avatar

RebirthOfCool said:

paisleypark4 said:

Should I delete an anquaintance ex boyfreind because she said it would be a favor to her? I guess yeah he was kind of a douchebag to her..and really we saw all these signs and told her it was a bad move but did it anyway... Well now they broke up because he cheated on her and now she asked if me and my partner can delete him off our pages.... Ok I would but my partner said, "No I'm not! What about if he becomes our next hotboy I'm not saying no to that!" falloff I don't want to delete him because actually there was a possibility..hell I kissed him quickly before and he didn't stop me...but morally is that backstabbing of us to keep talking to him despite her feelings about him??? Lawd jesus...

lol Sounds like y'all got much more problems than worrying about deleting him as a friend. Y'all got some scandalous-janky-shady shit goin' on!

How is there a problem?

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 08/23/10 5:55pm

paisleypark4

avatar

Genesia said:

That's quite the crowd you run with. disbelief

If u cant take the heat...

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 08/23/10 6:07pm

Cinnie

Nope! Its up to her to delete and block who she doesn't want to read her posts.

It would be awkward if they reconciled and you had deleted that person while you were choosing sides.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 08/23/10 6:24pm

paisleypark4

avatar

Cinnie said:

Nope! Its up to her to delete and block who she doesn't want to read her posts. It would be awkward if they reconciled and you had deleted that person while you were choosing sides.

Yes thats true too. I just dont like when somebody tells me to do something and I am not even part of it ya know.

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 08/23/10 6:44pm

Christopher

avatar

how good of a friend is she? sounds she needs to deal with her issues involving him on her own unless--... there is some serious reason you have to block him??

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 08/23/10 6:49pm

ThreadCula

avatar

Cinnie said:

Nope! Its up to her to delete and block who she doesn't want to read her posts. It would be awkward if they reconciled and you had deleted that person while you were choosing sides.

Right

"Nobody makes me bleed my own blood...NOBODY!"
johnart says: "I'm THE shit"
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 08/23/10 7:33pm

paisleypark4

avatar

Christopher said:

how good of a friend is she? sounds she needs to deal with her issues involving him on her own unless--... there is some serious reason you have to block him??

Well she came out and partied with us a couple of times with him. She is a sister of a friend of my partners...and in the beginning we knew he was a douchebag.

He was verbally abusive to her when he got drunk he would yell at his friends. He was nice to us though and would always joke around when we were alone with him.

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 08/23/10 7:37pm

Cinnie

paisleypark4 said:

Christopher said:

how good of a friend is she? sounds she needs to deal with her issues involving him on her own unless--... there is some serious reason you have to block him??

Well she came out and partied with us a couple of times with him. She is a sister of a friend of my partners...and in the beginning we knew he was a douchebag.

He was verbally abusive to her when he got drunk he would yell at his friends. He was nice to us though and would always joke around when we were alone with him.

I'm really not so sure after this description. Orgnote his pic please.

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 08/23/10 7:46pm

paisleypark4

avatar

Cinnie said:

paisleypark4 said:

Well she came out and partied with us a couple of times with him. She is a sister of a friend of my partners...and in the beginning we knew he was a douchebag.

He was verbally abusive to her when he got drunk he would yell at his friends. He was nice to us though and would always joke around when we were alone with him.

I'm really not so sure after this description. Orgnote his pic please.

Will do!

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 08/23/10 8:07pm

BklynBabe

avatar

fyi, you can hide your friend list and then no one knows your business.....hmmm

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 08/23/10 8:32pm

RebirthOfCool

avatar

paisleypark4 said:

RebirthOfCool said:

lol Sounds like y'all got much more problems than worrying about deleting him as a friend. Y'all got some scandalous-janky-shady shit goin' on!

How is there a problem?

"Ok I would but my partner said, "No I'm not! What about if he becomes our next hotboy I'm not saying no to that!"

Yeah, that's normal friendship operation lol

You can call me "ROC" for short wink
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 08/23/10 9:16pm

paintedlady

avatar

She should respect YOUR decision to remain a friend to him. If she has any issue she can block him.

This sounds more like she may have trust issues with you. She has no right to be so controlling.

If she has safety issues then look out for her safety and do NOT share ANY of her info with the exboyfriend AT ALL. If she is YOUR friend than she has to learn to trust you.


[Edited 8/23/10 21:19pm]

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 08/23/10 10:00pm

AndGodCreatedM
e

avatar

nod nod

paintedlady said:

She should respect YOUR decision to remain a friend to him. If she has any issue she can block him.

This sounds more like she may have trust issues with you. She has no right to be so controlling.

If she has safety issues then look out for her safety and do NOT share ANY of her info with the exboyfriend AT ALL. If she is YOUR friend than she has to learn to trust you.


[Edited 8/23/10 21:19pm]

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 08/24/10 7:45am

paisleypark4

avatar

BklynBabe said:

fyi, you can hide your friend list and then no one knows your business.....hmmm



Really? Ok I didn't know I could do that..that's a good idea.
Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #21 posted 08/24/10 7:49am

paisleypark4

avatar

RebirthOfCool said:



paisleypark4 said:




RebirthOfCool said:



lol Sounds like y'all got much more problems than worrying about deleting him as a friend. Y'all got some scandalous-janky-shady shit goin' on!





How is there a problem?



"Ok I would but my partner said, "No I'm not! What about if he becomes our next hotboy I'm not saying no to that!"



Yeah, that's normal friendship operation lol




U mean as us being friends with her? I would not care if she got with any one of my exes who decided to be straight all of a sudden. And if it did happen we had a chance with him it would not be any type of relationship thing, he would just be our fun "straight boy" fling.
Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #22 posted 08/24/10 7:54am

paisleypark4

avatar

paintedlady said:

She should respect YOUR decision to remain a friend to him. If she has any issue she can block him.



This sounds more like she may have trust issues with you. She has no right to be so controlling.



If she has safety issues then look out for her safety and do NOT share ANY of her info with the exboyfriend AT ALL. If she is YOUR friend than she has to learn to trust you.



[Edited 8/23/10 21:19pm]



Yes I will let her know that if she just so happens to contact me about it again, however she still has not said anything. Really she only contacted me over the phone to complain about him through text messgaes.

I guess you are correct...yeah me and my partner did give her reason not to trust us alone with him falloff but she know we like to hit on straight dudes together...it was all in good fun but sometimes I forget everybody is not like that.
Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #23 posted 08/24/10 8:59am

RebirthOfCool

avatar

paisleypark4 said:

RebirthOfCool said:

"Ok I would but my partner said, "No I'm not! What about if he becomes our next hotboy I'm not saying no to that!"

Yeah, that's normal friendship operation lol

U mean as us being friends with her? I would not care if she got with any one of my exes who decided to be straight all of a sudden. And if it did happen we had a chance with him it would not be any type of relationship thing, he would just be our fun "straight boy" fling.

falloff

You can call me "ROC" for short wink
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #24 posted 08/24/10 9:18am

paintedlady

avatar

paisleypark4 said:

paintedlady said:

She should respect YOUR decision to remain a friend to him. If she has any issue she can block him.

This sounds more like she may have trust issues with you. She has no right to be so controlling.

If she has safety issues then look out for her safety and do NOT share ANY of her info with the exboyfriend AT ALL. If she is YOUR friend than she has to learn to trust you.


[Edited 8/23/10 21:19pm]

Yes I will let her know that if she just so happens to contact me about it again, however she still has not said anything. Really she only contacted me over the phone to complain about him through text messgaes. I guess you are correct...yeah me and my partner did give her reason not to trust us alone with him falloff but she know we like to hit on straight dudes together...it was all in good fun but sometimes I forget everybody is not like that.

(Next time...) Its bad form to complain about a person you are sleeping with to someone else. It is gossip if she doesn't address the issue(s) with her man. Do not let yourself get pulled into her drama, when a friend calls me bitching about her man I quickly tell her that I don't want to hear it. Its that type of passive agresive bahavior that will draw you into some mess because what ever you say to her she will repeat and you don't want that, especially if you and her guy run in the same circles.

I guess she must of realized that she was wrong and let it go. Let's hope. lol

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #25 posted 08/24/10 9:47am

paisleypark4

avatar

paintedlady said:

paisleypark4 said:

paintedlady said: Yes I will let her know that if she just so happens to contact me about it again, however she still has not said anything. Really she only contacted me over the phone to complain about him through text messgaes. I guess you are correct...yeah me and my partner did give her reason not to trust us alone with him falloff but she know we like to hit on straight dudes together...it was all in good fun but sometimes I forget everybody is not like that.

(Next time...) Its bad form to complain about a person you are sleeping with to someone else. It is gossip if she doesn't address the issue(s) with her man. Do not let yourself get pulled into her drama, when a friend calls me bitching about her man I quickly tell her that I don't want to hear it. Its that type of passive agresive bahavior that will draw you into some mess because what ever you say to her she will repeat and you don't want that, especially if you and her guy run in the same circles.

I guess she must of realized that she was wrong and let it go. Let's hope. lol

Thank you! Really good sound advice. Thank you really. I really did not want to be part of the drama but she was texting me all about it and no one else.

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #26 posted 08/24/10 10:43am

paintedlady

avatar

paisleypark4 said:

paintedlady said:

(Next time...) Its bad form to complain about a person you are sleeping with to someone else. It is gossip if she doesn't address the issue(s) with her man. Do not let yourself get pulled into her drama, when a friend calls me bitching about her man I quickly tell her that I don't want to hear it. Its that type of passive agresive bahavior that will draw you into some mess because what ever you say to her she will repeat and you don't want that, especially if you and her guy run in the same circles.

I guess she must of realized that she was wrong and let it go. Let's hope. lol

Thank you! Really good sound advice. Thank you really. I really did not want to be part of the drama but she was texting me all about it and no one else.

Advice is always good to give to a friend if they need help trying to navigate a difficult/new situation.

Straight up bitching about a lover is a huge no-no. Venting should only be done to and with their lover so that they can learn how to communicate with each other. hug You sound like a good friend- sans the man stealing. no no no! lol

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #27 posted 08/24/10 11:40am

paisleypark4

avatar

paintedlady said:

paisleypark4 said:

Thank you! Really good sound advice. Thank you really. I really did not want to be part of the drama but she was texting me all about it and no one else.

Advice is always good to give to a friend if they need help trying to navigate a difficult/new situation.

Straight up bitching about a lover is a huge no-no. Venting should only be done to and with their lover so that they can learn how to communicate with each other. hug You sound like a good friend- sans the man stealing. no no no! lol

Thank you ...she never told me any good things about him. I dont know weather that was supposed to make me not like him so that I would not like him too but shrug I got a man already I can care less.

smile Girls know not to leave they man around me

I put my hands on em

He putting wedding bands on them

-Lil Kim

Thank you again though; when I am in a jam prince.org always can give me good relationship / friendly advice...you guys are my Dear Abby

Download all the shit hop that you can for your kids, neices, nephews, and their friends also. That will prevent them from going out and buying it and will prevent some shit hop sales. Every little bit helps - Andy
http://www.soundclick.com/bands/pagemus
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #28 posted 08/25/10 5:11am

PDogz

avatar

BklynBabe said:

fyi, you can hide your friend list and then no one knows your business.....hmmm

THERE IT IS! The simplest & best solutution to the problem. Facebook actually has some really cool privacy options, that few people seem to be aware of or take advantage of. You can customize your profile so that anyone only gets to see what you want them to see, and nothing else.

I have some "friends" so locked down, that all they get to see are messeges I specifically send to THEM, and nothing else. You do it by creating different "LISTS", and then each LIST has whatever specific options that you want to allow, then you place each friend into whichever LIST you want, depending on what you want to them to have access to. And your FRIENDS will be none the wiser.

"There's Nothing That The Proper Attitude Won't Render Funkable!"

star
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #29 posted 08/25/10 6:16am

MISTERHANDS

avatar

[img:$uid]http://i766.photobucket.com/albums/xx310/vincentisdevent/funny-facebook-asian-motivational-pictures-posters-570x456.jpg[/img:$uid]

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 1 of 2 12>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > General Discussion > Facebook Friend (delete?) question!!!