independent and unofficial
Prince fan community
Forum jump
Forums > General Discussion > F@CK ME! Update...
« Previous topic  Next topic »
Page 1 of 5 12345>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 05/03/10 11:53am

tinaz

avatar

F@CK ME! Update...

Well, I got a call FINALLY this morning... I didnt get the job sad She loved me blahblah Enjoyed the interview blahblah I was alot of fun to talk to blahblah If I come across something I will give you a call blahblah Bitch, I dont wanna be your friend I wanted the job! mad Anyway, you all were fun and so supportive and gave me alot of laughs! I thank you all SOOOOO much!! grouphug So, back to the want ads... hrmph













I have the job interview at 3 and my hair looks like shit!!!! I must say my boobs look nice in this shirt, but still MY HAIR!!! bawl

Im about to do the makeup, it better make up for my hair... hrmph

Thats all... smile
[Edited 5/5/10 11:17am]
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 05/03/10 11:54am

thejason

tinaz said:

F@CK ME!


OK!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 05/03/10 11:55am

BklynBabe

avatar

May the hair gods watch over you and good luck with the imterview!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 05/03/10 11:55am

AndGodCreatedM
e

avatar

Good luck with the interview!

Try Erin's trick with the blouse thing and no man will notice your hair biggrin
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 05/03/10 11:57am

tinaz

avatar

AndGodCreatedMe said:

Good luck with the interview!

Try Erin's trick with the blouse thing and no man will notice your hair biggrin



Thanks! But its a women whos interviewing me! lol
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 05/03/10 11:57am

Fauxie

avatar

Good luck! thumbs up!
MY COUSIN WORKS IN A PHARMACY AND SHE SAID THEY ENEMA'D PRANCE INTO OBLIVION WITH FENTONILS!!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 05/03/10 11:57am

tinaz

avatar

BklynBabe said:

May the hair gods watch over you and good luck with the imterview!!



thank you! I hope it works! lol
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 05/03/10 11:58am

tinaz

avatar

thejason said:

tinaz said:

F@CK ME!


OK!!




batting eyes
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 05/03/10 11:58am

AndGodCreatedM
e

avatar

tinaz said:

AndGodCreatedMe said:

Good luck with the interview!

Try Erin's trick with the blouse thing and no man will notice your hair biggrin



Thanks! But its a women whos interviewing me! lol



Oh, well good luck anyway lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 05/03/10 11:58am

tinaz

avatar

Fauxie said:

Good luck! thumbs up!



Thank you!
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 05/03/10 12:00pm

thejason

tinaz said:

thejason said:

tinaz said:

OK!!




batting eyes


go to the interview first...you think your hair is a mess now...just wait mr.green
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 05/03/10 12:00pm

florescent

Just tie your hair back. I'm sure those tits will make up for it! biggrin

Good luck! hug
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 05/03/10 12:01pm

thejason

florescent said:

Just tie your hair back. I'm sure those tits will make up for it! biggrin

Good luck! hug


tits...

LOVE

THAT

WORD
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 05/03/10 12:03pm

florescent

thejason said:

florescent said:

Just tie your hair back. I'm sure those tits will make up for it! biggrin

Good luck! hug


tits...

LOVE

THAT

WORD

rolleyes .....such a perv....


















woot!
[Edited 5/3/10 12:08pm]
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 05/03/10 12:05pm

Mach

tinaz said:

F@CK ME!

lol

You'll get loads of free offers here on that hun lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 05/03/10 12:06pm

JoeTyler

Perhaps the woman who's gonna interview you is one of those bitter harpies who HATE beautiful women like you, so perhaps it is helpful that your hair looks like shit today!

good luck!
tinkerbell
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 05/03/10 12:06pm

thejason

Mach said:

tinaz said:

F@CK ME!

lol

You'll get loads on that hun lol

eek
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 05/03/10 12:07pm

ThreadCula

avatar

JoeTyler said:

Perhaps the woman who's gonna interview you is one of those bitter harpies who HATE beautiful women like you, so perhaps it is helpful that your hair looks like shit today!

good luck!




Nah....she'll lose either way.

But I bet her hair looks fine
"Nobody makes me bleed my own blood...NOBODY!"
johnart says: "I'm THE shit"
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 05/03/10 12:07pm

Mach

thejason said:

Mach said:


lol

You'll get loads on that hun lol

eek

whofarted


:spooge:
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 05/03/10 12:08pm

thejason

Mach said:

thejason said:


eek

whofarted


:spooge:

sperm
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 05/03/10 12:08pm

tinaz

avatar

thejason said:

tinaz said:





batting eyes


go to the interview first...you think your hair is a mess now...just wait mr.green




LMAO! Good point!
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #21 posted 05/03/10 12:08pm

ThreadCula

avatar

ThreadCula said:

JoeTyler said:

Perhaps the woman who's gonna interview you is one of those bitter harpies who HATE beautiful women like you, so perhaps it is helpful that your hair looks like shit today!

good luck!




Nah....she'll lose either way.

But I bet her hair looks fine


Wait....that doesnt sound right hmmm


Good luck!
"Nobody makes me bleed my own blood...NOBODY!"
johnart says: "I'm THE shit"
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #22 posted 05/03/10 12:08pm

Serious

avatar

Good luck to you hug flower!
With a very special thank you to Tina: Is hammer already absolute, how much some people verändern...ICH hope is never so I will be! And if, then I hope that I would then have wen in my environment who joins me in the A....
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #23 posted 05/03/10 12:09pm

tinaz

avatar

YOUR ALL PERVS!! And I love ya for it! grouphug
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #24 posted 05/03/10 12:10pm

thejason

florescent said:

thejason said:



tits...

LOVE

THAT

WORD

rolleyes .....such a perv....


















woot!
[Edited 5/3/10 12:08pm]


co-woot!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #25 posted 05/03/10 12:11pm

phunkdaddy

avatar

tinaz said:

I have the job interview at 3 and my hair looks like shit!!!! I must say my boobs look nice in this shirt, but still MY HAIR!!! bawl

Im about to do the makeup, it better make up for my hair... hrmph

Thats all... smile


Is the title a trick statement.
batting eyes
Don't laugh at my funk
This funk is a serious joint
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #26 posted 05/03/10 12:11pm

Mach

tinaz said:

YOUR ALL PERVS!! And I love ya for it! grouphug

WTF ? what did I do that was SO pervish rolleyes


lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #27 posted 05/03/10 12:12pm

thejason

Mach said:

tinaz said:

YOUR ALL PERVS!! And I love ya for it! grouphug

WTF ? what did I do that was SO pervish rolleyes


lol



she starts a thread randomly asking strange folks to fuck her...and we're the pervs??? rolleyes
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #28 posted 05/03/10 12:13pm

tinaz

avatar

Ok...heres my Q-TIP head! disbelief Wish me luck I gotta run! I let you know what happens!!


I figure if I sit there with my good side of hair facing her I should be ok! cool

~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #29 posted 05/03/10 12:13pm

tinaz

avatar

Mach said:

tinaz said:

YOUR ALL PERVS!! And I love ya for it! grouphug

WTF ? what did I do that was SO pervish rolleyes


lol



I forgot to say except you Mach! hug
~~~~~ Oh that voice...incredible....there should be a musical instrument called George Michael... ~~~~~
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 1 of 5 12345>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > General Discussion > F@CK ME! Update...