independent and unofficial
Prince fan community site
Fri 24th Jan 2020 3:14pm
Welcome! Sign up or enter username and password to remember me
Forum jump
Forums > General Discussion > So.....Am I the youngest here?
« Previous topic  Next topic »
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 02/08/08 2:51pm

FunAndJames

avatar

So.....Am I the youngest here?

Im 17....so answer my questions biatches
I got more hits than Madonna's got kids!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 02/08/08 2:51pm

jess555ja

Nope. There are younger orgers.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 02/08/08 2:52pm

FunAndJames

avatar

I mean here in the GD
I got more hits than Madonna's got kids!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 02/08/08 2:53pm

anael

FunAndJames said:

I mean here in the GD


Still nope lock lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 02/08/08 2:55pm

sammij

avatar

lock
...the little artist that could...
[...i think i can, i think i can, i think i can...]
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 02/08/08 2:57pm

FunAndJames

avatar

Ive been decieved.

how disapointing sad
I got more hits than Madonna's got kids!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 02/08/08 2:59pm

TwinkleBitch

avatar

jess555ja said:

Nope. There are younger orgers.


wave I'm only 13!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 02/08/08 3:00pm

anael

TwinkleBitch said:

jess555ja said:

Nope. There are younger orgers.


wave I'm only 13!


falloff ass
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 02/08/08 3:02pm

KidaDynamite

avatar

TwinkleBitch said:

jess555ja said:

Nope. There are younger orgers.


wave I'm only 13!


That sounds convincing. lol
surviving on the thought of loving you, it's just like the water
I ain't felt this way in years...
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 02/08/08 3:05pm

FunAndJames

avatar

KidaDynamite said:

TwinkleBitch said:



wave I'm only 13!


That sounds convincing. lol


My boo has come to my rescue wink
I got more hits than Madonna's got kids!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 02/08/08 3:11pm

TwinkleBitch

avatar

anael said:

TwinkleBitch said:



wave I'm only 13!


falloff ass


I still find you attractive in the Daddy sort of way nod
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 02/08/08 3:12pm

anael

TwinkleBitch said:

anael said:



falloff ass


I still find you attractive in the Daddy sort of way nod


I am gonna kick your ass
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 02/08/08 3:12pm

TwinkleBitch

avatar

KidaDynamite said:

TwinkleBitch said:



wave I'm only 13!


That sounds convincing. lol


No it sounds interesting.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 02/08/08 3:15pm

iceblue07

avatar

My daughter is two and a half and shes a Prince fan, if she knew how to work the computer she'd be here for sure! At the moment her favourite album is 1999 and she loves Dilerious and Lets Pretend we're Married! biggrin I'm training her well!!! biggrin
Sometimes Life is like the post...You just don't get it!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 02/08/08 3:16pm

FunAndJames

avatar

iceblue07 said:

My daughter is two and a half and shes a Prince fan, if she knew how to work the computer she'd be here for sure! At the moment her favourite album is 1999 and she loves Dilerious and Lets Pretend we're Married! biggrin I'm training her well!!! biggrin


dont let her listen to the end eek
I got more hits than Madonna's got kids!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 02/08/08 3:20pm

TwinkleBitch

avatar

anael said:

TwinkleBitch said:



I still find you attractive in the Daddy sort of way nod


I am gonna kick your ass


I like it rough!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 02/08/08 3:24pm

iceblue07

avatar

FunAndJames said:

iceblue07 said:

My daughter is two and a half and shes a Prince fan, if she knew how to work the computer she'd be here for sure! At the moment her favourite album is 1999 and she loves Dilerious and Lets Pretend we're Married! biggrin I'm training her well!!! biggrin


dont let her listen to the end eek



Mmmmmm yeah I thought about that one...they pick up stuff soooo quickly at such a young age. Don't think daddy would be too impressed if she goes around saying "I sincerely wanna fuck the taste outa ya mouth"!!! eek
Sometimes Life is like the post...You just don't get it!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 02/08/08 3:42pm

KidaDynamite

avatar

FunAndJames said:

KidaDynamite said:



That sounds convincing. lol


My boo has come to my rescue wink


What you mean like boff?! confuse
surviving on the thought of loving you, it's just like the water
I ain't felt this way in years...
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 02/09/08 10:49am

theodore

lockdance
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 02/09/08 12:10pm

DANGEROUSx

Nope you're not. biggrin
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 02/09/08 12:14pm

Teacher

Puhlease: I'm sure Bump has already been sat on his parents' lap while they Org mr.green
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #21 posted 02/09/08 1:28pm

ZombieKitten

Teacher said:

Puhlease: I'm sure Bump has already been sat on his parents' lap while they Org mr.green

my last bump did
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #22 posted 02/09/08 1:31pm

Baby9s

avatar

FunAndJames said:

Im 17....so answer my questions biatches


Bitch, please. talk to the hand
Waaa! Waaa!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #23 posted 02/09/08 2:02pm

reneGade20

avatar

iceblue07 said:

FunAndJames said:



dont let her listen to the end eek



Mmmmmm yeah I thought about that one...they pick up stuff soooo quickly at such a young age. Don't think daddy would be too impressed if she goes around saying "I sincerely wanna fuck the taste outa ya mouth"!!! eek


lol

I can relate to that....the first time I heard my daughter singing "Closer" by NIN all I could muster was omfg for about 20 minutes after she finished...
He was like a cock who thought the sun had risen to hear him crow.
(George Eliot)

the video for the above...evillol
http://www.youtube.com/wa...re=related
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #24 posted 02/09/08 3:53pm

chillichocahol
ic

reneGade20 said:

iceblue07 said:




Mmmmmm yeah I thought about that one...they pick up stuff soooo quickly at such a young age. Don't think daddy would be too impressed if she goes around saying "I sincerely wanna fuck the taste outa ya mouth"!!! eek


lol

I can relate to that....the first time I heard my daughter singing "Closer" by NIN all I could muster was omfg for about 20 minutes after she finished...

When the pussycat dolls came out my daughter we 6 and singing " DOnt u wish ure girlfriend was HOT like me...dont u wish ure girlfriend was a FREAK like me" eek eek
PRINCE IS WATCHING U evillol" When an Artist Creates, whatever they create belongs to society"chocolate chocolate chocolate chocolate chocolate chocolate chocolate

U can't polish a turd.. but u can roll it in glitter
In my Profile Pic
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #25 posted 02/09/08 3:59pm

sammij

avatar

chillichocaholic said:

reneGade20 said:



lol

I can relate to that....the first time I heard my daughter singing "Closer" by NIN all I could muster was omfg for about 20 minutes after she finished...

When the pussycat dolls came out my daughter we 6 and singing " DOnt u wish ure girlfriend was HOT like me...dont u wish ure girlfriend was a FREAK like me" eek eek

i have that beat: my neice sings that song and she's 4
she also sings STOP by the spice girls with a little bit of WANNABE

those last two songs are of course not that bad, but the pussycat dolls?
SO wrong. disbelief
...the little artist that could...
[...i think i can, i think i can, i think i can...]
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #26 posted 02/09/08 6:10pm

Fauxie

Nah, that Ben kid's like 14 or something. smile
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > General Discussion > So.....Am I the youngest here?