independent and unofficial
Prince fan community site
Tue 25th Jul 2017 11:38pm
Welcome! Sign up or enter username and password to remember me
Forum jump
Forums > Prince: Music and More > Is Prince's dick 7 inches?
« Previous topic  Next topic »
Page 1 of 3 123>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Author

Tweet     Share

Message
Thread started 12/10/03 7:39pm

bkw

avatar

Is Prince's dick 7 inches?

I mean, in that Vanity 6 song nasty girl, he has Vanity sing, "I need 7 inches or more".

Seeing that he wrote that shit, noting his ego, I'll go on the cards and declare that he has a 7 inch willy.

What'ya reckon? giggle
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #1 posted 12/10/03 7:41pm

bkw

avatar

Ducky, stick the 7 inch in the computer. nod
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #2 posted 12/10/03 7:42pm

charlottegelin

bkw said:

I mean, in that Vanity 6 song nasty girl, he has Vanity sing, "I need 7 inches or more".

Seeing that he wrote that shit, noting his ego, I'll go on the cards and declare that he has a 7 inch willy.

What'ya reckon? giggle



He wishes! smile
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #3 posted 12/10/03 7:43pm

bkw

avatar

Quote from Bart Van Hemelen --> "FACT: Prince's dick is seven inches!"

Told you so. biggrin
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #4 posted 12/10/03 7:44pm

Anxiety

i really wish i knew
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #5 posted 12/10/03 7:48pm

Handclapsfinga
snapz

i could honestly care less how big/small his shit is. i'm here for the ass, ya'll.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #6 posted 12/10/03 7:54pm

Supernova

avatar

MrBliss has taken over BKW's account!
This post not for the wimp contingent. All whiny wusses avert your eyes.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #7 posted 12/10/03 7:56pm

Handclapsfinga
snapz

Supernova said:

MrBliss has taken over BKW's account!

hah! duck naughty duck!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #8 posted 12/10/03 7:58pm

bkw

avatar

Supernova said:

MrBliss has taken over BKW's account!

lol

I'm having a bit of a Bliss moment arn't I?
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #9 posted 12/10/03 8:37pm

Supernova

avatar

bkw said:

Supernova said:

MrBliss has taken over BKW's account!

lol

I'm having a bit of a Bliss moment arn't I?

It's very Blissful upinheah! lol
This post not for the wimp contingent. All whiny wusses avert your eyes.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #10 posted 12/10/03 8:39pm

17daysfan

avatar

Ooooh... 7 inches. I can only imagine. Now I'm all hot and bothered!! drooling
"There is no such thing as an ugly woman... just a lazy one." ~ Unknown
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #11 posted 12/10/03 8:42pm

rdhull

avatar

I think Prince is 7 inches
What would we do without all these jerks anyway? Besides, all our friends are here.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #12 posted 12/10/03 8:48pm

savoirfaire

avatar

honestly, who measures their penis / has their penis measured by someone else?
"Knowledge is preferable to ignorance. Better by far to embrace the hard truth than a reassuring faith. If we crave some cosmic purpose, then let us find ourselves a worthy goal" - Carl Sagan
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #13 posted 12/10/03 8:53pm

locoarts

avatar

lol

funny hook to a topic.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #14 posted 12/10/03 8:56pm

rdhull

avatar

savoirfaire said:

honestly, who measures their penis / has their penis measured by someone else?


Eddie Murphy-"You know a fella gott abe playin with that shit if he measurin it..it aint like he's ready to get some and then ' wait hold on baby--let me get a ruler'"
What would we do without all these jerks anyway? Besides, all our friends are here.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #15 posted 12/10/03 8:57pm

rudedog

avatar

bkw said:

I mean, in that Vanity 6 song nasty girl, he has Vanity sing, "I need 7 inches or more".

Seeing that he wrote that shit, noting his ego, I'll go on the cards and declare that he has a 7 inch willy.

What'ya reckon? giggle


Not according to Carmen Electra wink
"The voter is less important than the man who provides money to the candidate," - Former Supreme Court Justice John Paul Stevens
Rudedog no no no!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #16 posted 12/10/03 8:58pm

17daysfan

avatar

rudedog said:

bkw said:

I mean, in that Vanity 6 song nasty girl, he has Vanity sing, "I need 7 inches or more".

Seeing that he wrote that shit, noting his ego, I'll go on the cards and declare that he has a 7 inch willy.

What'ya reckon? giggle


Not according to Carmen Electra wink



What did she say about it?
"There is no such thing as an ugly woman... just a lazy one." ~ Unknown
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #17 posted 12/10/03 9:25pm

Monnie

7 inches .lol
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #18 posted 12/10/03 9:26pm

WonderU

avatar

Could be, a short man's height usually goes SOMEwhere.
Prince may be the purple Yoda, but Wendy & Lisa and Eric Leeds also sit on the Jedi Council.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #19 posted 12/10/03 9:27pm

rdhull

avatar

17daysfan said:

rudedog said:

bkw said:

I mean, in that Vanity 6 song nasty girl, he has Vanity sing, "I need 7 inches or more".

Seeing that he wrote that shit, noting his ego, I'll go on the cards and declare that he has a 7 inch willy.

What'ya reckon? giggle


Not according to Carmen Electra wink



What did she say about it?


she fucked Rodman, who cares what she says?
What would we do without all these jerks anyway? Besides, all our friends are here.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #20 posted 12/10/03 9:42pm

bkw

avatar

rdhull said:

17daysfan said:

rudedog said:

bkw said:

I mean, in that Vanity 6 song nasty girl, he has Vanity sing, "I need 7 inches or more".

Seeing that he wrote that shit, noting his ego, I'll go on the cards and declare that he has a 7 inch willy.

What'ya reckon? giggle


Not according to Carmen Electra wink



What did she say about it?


she fucked Rodman, who cares what she says?

falloff
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #21 posted 12/10/03 9:44pm

NewPowerSista

avatar

savoirfaire said:

honestly, who measures their penis / has their penis measured by someone else?


Seriously? From what I've HEARD, quite a few men do! innocent
Never trust anything spoken in the presence of an erection.
H Michael Frase
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #22 posted 12/10/03 9:46pm

bkw

avatar

NewPowerSista said:

savoirfaire said:

honestly, who measures their penis / has their penis measured by someone else?


Seriously? From what I've HEARD, quite a few men do! innocent

I thought everybody did? innocent

I've had a couple of girls measure mine (not at once though damn it). tease
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #23 posted 12/10/03 9:53pm

lust

avatar

If Prince sayes its 7, then i say he also orders a royal w'cheese at McDonalds..if you know what i mean..come on abit of lateral for you.
.
.
If the milk turns out to be sour, I aint the kinda pussy to drink it!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #24 posted 12/10/03 9:55pm

lust

avatar

bkw said:

NewPowerSista said:

savoirfaire said:

honestly, who measures their penis / has their penis measured by someone else?


Seriously? From what I've HEARD, quite a few men do! innocent

I thought everybody did? innocent

I've had a couple of girls measure mine (not at once though damn it). tease


When i sat next to you at the soundcheck in Sydney, i thought you had some sort of special programme holder, now ive clicked it was your knob and your hung like a donkey.
.
.
If the milk turns out to be sour, I aint the kinda pussy to drink it!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #25 posted 12/10/03 9:59pm

bkw

avatar

lust said:

If Prince sayes its 7, then i say he also orders a royal w'cheese at McDonalds..if you know what i mean..come on abit of lateral for you.
.
.

cm's?

lol
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #26 posted 12/10/03 10:00pm

bkw

avatar

lust said:

bkw said:

NewPowerSista said:

savoirfaire said:

honestly, who measures their penis / has their penis measured by someone else?


Seriously? From what I've HEARD, quite a few men do! innocent

I thought everybody did? innocent

I've had a couple of girls measure mine (not at once though damn it). tease


When i sat next to you at the soundcheck in Sydney, i thought you had some sort of special programme holder, now ive clicked it was your knob and your hung like a donkey.
.
.

llama

falloff
When I read about the evils of drinking, I gave up reading.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #27 posted 12/11/03 1:34am

lust

avatar

bkw said:

lust said:

If Prince sayes its 7, then i say he also orders a royal w'cheese at McDonalds..if you know what i mean..come on abit of lateral for you.
.
.

cm's?

lol

well met, you are a worthy adversary
If the milk turns out to be sour, I aint the kinda pussy to drink it!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #28 posted 12/11/03 1:52am

Marrk

avatar

It might even be 12inches. On Databank he says "12 inch! you think it aint?"

i personally don't think so, his dick would be longer than him if that was the case.
Yeah, we'll, we'll try to imagine what silence looks like.
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #29 posted 12/11/03 3:53am

hisroyalbadnes
sfan8485

avatar

Handclapsfingasnapz said:

i could honestly care less how big/small his shit is. i'm here for the ass, ya'll.



preach it sista pray


there should b (in the HallOfFame) a pic of his ass in there drool
ignorance isnt bliss its....its......its.......a another bit word.......
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 1 of 3 123>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > Prince: Music and More > Is Prince's dick 7 inches?